Jag tar det från hjärtat och kastar mig ända ut...

"Jag vill lyfta hela stan
jag är här för din skull
låt mig lyfta dig till skyn, för en stund
Jag vill frälsa hela stan
låt mig offra mig totalt
jag ger bort min själ och kropp, för din skull
bara för din skull "








Med detta poetiska lilla citat vill jag bara uppmana alla att lyssna på Svea Kafés låt För din skull.
Den bästa underhållningen på länge. Frågan är bara om Bert Karlsson har något med saken att göra?
Och de har han! Kan de bli bättre?

För övrigt är jag nog lite förälskad i Karl-Ola Kjellholm.


Svea Kafé




Kommentarer
Postat av: Madde

Haha bästa ever! ;D

Och det hörs att Bert Karlsson har något och göra med det, verkligen :P

2009-03-29 @ 20:38:50
URL: http://madelenej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0