Det är en utopi, tror jag

"Du tycks bära på en del ackumulerad ilska. En gammal vän längtar efter ett livstecken från dig."

Ja det måste vara så. Jag är nog en ballong, som har fyllts mer och mer med ilskan. Än så länge är det väl en del men va händer när ballongen blir så full att den smäller? Kanske är det en oändlig ballong som jag kommer bära på hela mitt liv?
Det är roligt det där med horoskop. Jag har i alla fall insett varför man säger att de ger otur att läsa de andra stjärntecknen. Jag kunde idag känna igen mig i alla utom skorpionen, för mig är det hur man bevisar att horoskop är en ploj.
Fast det där med en gammal vän vet jag ju inte. Hmm, vem skulle det va? Spännande.
Detta får väl bli mitt livstecken då. Jag menar om det inte är som det står i horoskopet så får man väl framkalla det själv...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0