Use it or lose it

Dagens roligaste ord måste vara "blygdkapsel". Att detta borde bli en stor hit under våren tror jag minsann att Blondlinus har helt rätt i.
Blygdkapsel är en typ av accesoar (tror jag man kan kalla det) som liknar en suspensoar. Fast som sagt tror jag det är mer för utseendets skull än att vara något typ av skydd.
Eftersom att detta verkar vara den "bästa" bilden man kan få tag i så publicerar jag väl den då....
Japp så ser den ut, blygdkapseln. (Karl V på bilden)

När jag tittade på fråga doktorn häromdagen pratades det om impotens. Inte världens muntraste ämne, inte heller en speciellt munter urolog, även om programledarna höll gnistan uppe.
I alla fall så sa den inte-så-muntra urologen en jävligt konstig grej. Nämligen "use it or lose it".
Det har fått mig att tänka en del... jag kan förstå att man tänker så när man ska rensa garderoben. Om man inte använder den där gamla t-shirten från 96 så kan finns de ingen idé att spara den. (fast det kanske var mer "use it or get rit of it"... )
Men kan man verkligen använda sig av "use it or lose it" när det gäller en manslem?

(Klaga inte på manslem... jag hade lite svårt med ordvalet. Är det okej att skriva penis? Det är det nog, bara jag som tycker de är lite skämmigt... Fast i och för sig så låter ju manslem som en gammal kärring... Äsch då är det nog det jag är trots allt.
)





Dagens låt: Mr. Pitiful, Andrew Strong
Bild: Wiki

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0