Jag har varit där själv, är det så konstigt?

Varje dag är det nytt år, ny tid, nya händelser. Vissa saker är överskattade. "tänk på barnen i afrika". Har plockat tusentals vuxenpoäng den senaste tiden. Duktig är vad jag är, i alla fall enligt mamma...
Idag tror jag dock att jag förlorad en del vuxenpoäng. Eller kanske är det moget att gå runt i underkläderna o sjunga med till snook, timbuktu och petter? Kändes som att jag var en av dem, en svensk hiphoppare. Grannarna blev publiken, borsten blev mikrofon, sovrummet blev scenen, golvet blev ett dansgolv och spritpenmålningarna på mina armar blev tattueringar. Jag var cool.

Kommentarer
Postat av: Madde

Cooooooooooolt! Nu är du min mya idol! Jag älskar petter. In my heart! <3 ;)

2009-01-02 @ 17:37:01
URL: http://madelenej.blogg.se/
Postat av: Anonym

Cooooooooooolt! Nu är du min mya idol! Jag älskar petter. In my heart! <3 ;)

2009-01-02 @ 17:37:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0