Nyponsoppa och leverpastej



Nej bilden stämmer inte i mitt huvud... något är fel. Och det är inte bara det att föräldrarna bara är tretton och femton år gamla (eller ska jag säga unga?!). Pappan, Alfie, ser inte ut som äldre än sju...
Det är större åldersskillnad mellan mig och min lillebror än mellan dessa föräldrar och deras barn.
Detta får min hjärna att åka berg- och dalbana, mosas till nyponsoppa och sakta men säkert rinna ut genom öronen.
Det är helt enkelt för mycket för mig att processa. Jag kan inte ens bedöma om detta är rätt eller fel
vilket jag alltid annars gör.
Jag fortsätter fundera över hur det skulle kunna vara att som barn få barn.



Bild





Kommentarer
Postat av: Anonym

Seriöst, är det han som är pappan? Vad sjukt.. :S

2009-02-15 @ 17:24:39
Postat av: Madde

Och den kommentaren är från mig, det kom visst bara inte med. :p

2009-02-15 @ 17:26:05
URL: http://madelenej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0