you know they're all the same

Jag måste passa på att uttrycka min besvikelse för alliansen. Det har hänt en hel del tvivelaktigt sedan dessa fyra partier kom fick makten men det är nu jag är som mest besviken.
Varför? Jo, självklart på grund av det senaste beslutet angående kärnkraften. Något jag har mycket bestämd uppfattning om. Helst ingen kärnkraft alls men absolut inte mer kärnkraft än idag. Blir så irriterad på att politiker i Sverige (och då menar jag över lag, inte bara alliansen) är så jävla fega och aldrig står upp för sina åsiker utan bara tycks fokusera på att få makt. Huvudsaken har blivit att få så många som möjligt att hålla med en, inte att stå upp för vad man tycker.
Idag hoppas jag centerpartiet skäms.
Atomkraft, NEJ TACK!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0