All this time you got me wrong

Idag blev jag en tjuv. Kanske snarare en snattare, men det är väl första steget på trappan som leder till grov kriminalitet?
Eller vad vet jag?  Kanske är lite vanligt, hederligt snattande bara bra för en?
  I ärlighetens namn är jag förvånad över att jag inte känner någon som helst skuld. Borde man inte det?
Kanske är jag född att bli kriminell?
  En sak är säker: imorgon kan jag stolt gå bredbent genom korridoren och människor kommer bli tysta. Rädslan kommer ligga i luften. De kommer knappt våga titta på mig. Varför? Jo, för jag är fröken kriminell och de vet att om man muckar med mig så muckar man med döden.

Kommentarer
Postat av: Madde

jag kan bli din kommande kompanjon ;)

Oh, sosso the gangsta, trodde det var ewes jobb ;) Men du vet att vi alla är väldigt rädda för dig.. hahaha ;D

2009-04-16 @ 12:48:40
URL: http://madelenej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0