Blåmärken är farligare än vad man kan tro...

Nu sitter jag här, och dör sakta men säkert. Kollade nämligen på the doctors på 4an idag. Inte bra.
De pratade om gardasil, och huruvida detta vaccin är farligt eller ej. En flicka var med i programmet och hon hade fått värsta anfallet och blivit blå.
Så när jag låg i sängen och läste en skvaller tidning förut så kände jag smärta i höger knä. Jag tittade på knät och gissa vad jag såg... En blå fläck!! Ett gardasil anfall!!!
Jag kände hur halsen svulnade och jag försökte ta djupa andetag. Jag tänkte på alla nära och kära, fällde en tår. Sedan la jag händerna över täcket i en så kallad "dödsposition". Slöt ögonen. Då såg jag tunneln med ett skarpt ljus långt där borta. Efter att ha legat och blundat i några minuter utan att komma någonstans i tunneln öppnade jag ögonen och insåg att det starka ljuset egentligen var min sänglampa som var riktad rakt mot mig.
Sedan talade gud till mig (eller så var de bara mina hårt arbetande hjärnceller):
Det är bara ett blåmärke.
Din tid är icke kommen ännu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0