Even heroes know when to be scared

Hade en märklig dröm inatt, märklig men inte ovanlig.
Ännu en gång drömmer jag om att bli jagad i gamla stan av björnar. Stora björnar, med stora vassa tänder.
Jag springer, men efter ett tag får jag ont i fötterna av gatustenarna (för jag är ju självklart barfota). Drömmen slutar alltid med att jag gömmer mig bakom en stor grön dörr. Jag hör björnen lunka förbi och jag pustar ut.
Plötsligt rycks dörren bort och där står björnen igen, blir så rädd att jag nästan skiter på mig. Sedan avslutas det hela med att jag känner hur björnen äter upp mig. Det gör extremt ont men jag är inte ett dugg rädd.
Sedan vaknar jag och undrar vad fasen detta betyder?!






Tröstens melodi: Fort minor, Slip out the back
Bild: Fox Saver

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0