Blue his house with a blue little window


När jag vaknade imorse kände jag ångest, nu var helgen över... puuuh
Känner för att sätta mig i ett hörn och gråta som ett litet barn. Vill inte ha en ny vecka, inte igen.
Massa grejor man måste ta tag i.
Och att det varit en så bra helg gör inte saken bättre. Tjejsnack, bowling, flöt-mat och dåliga filmer. Kan de bli bättre?

Imorse såg jag mirrors, en film jag verkligen inte vill rekommendera. Den var verkligen urkass. Jag är ingen expert på skräckfilm eftersom att jag vanligtvis är den som gömmer mig bakom kuddar och håller för öronen, sen drömmer man mardrömmar i två veckor. Men inte ens jag blev rädd av mirrors... Ååh så dålig...



Helgens melodi: Eiffel 65, Blue
(Bild från mitt härliga sommarjobb)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nej bättre kan det inte bli :)

Det får vi göra om snart igen :)



Smack you ;) <3

2008-10-08 @ 17:54:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0