A perilous journey back home





Livet bär på så mycket möjligheter. Jag hoppas du vet det. Ibland är det precis som att de där dåliga besluten ledde till något gott. Som om att det finns en mening med allt, oavsätt vad vi väljer för väg i livet. Allt det oavsiktliga i livet leder något bra (det är i alla fall den smått naiva tanken jag har om livet), förhoppningsvis leder de dåliga erfarenheterna till nyttiga läxor, och kanske leder detta i sin tur till att vi inte gör om misstagen vi begått?! Jag är väl fortfarande ganska förvirrad antar jag. Kanske behöver det tänkas igenom lite mer?!


"Så länge du är övertygad om att det du gör har en mening, kan du ta dig igenom både rädsla och utmattning och ta nästa steg."
Arlene Blum

Dagens visa (tillägnad ewe): T.I., Whatever you like
Bild: Renée Zellweger i Could Mountain

Kommentarer
Postat av: Ewe

Hahaha, thx <3

2008-11-18 @ 20:08:55
URL: http://ewve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0