Men ensam är du väl ändå inte?



Idag mådde jag inte bra. Riktigt kasst faktiskt. (DEPP).  Så vad gjorde jag åt det?
 Jo, först gick jag till ica för att kasta ostfrallor på ewe men insåg snart att detta var väldigt pinsamt och i längden hade blivit väldigt dyrt... Men så slog det mig (poff!), att kanske finns lösningen i att ta efter andra. Som ni förstår så innebär detta att jag skaffade en bilddagbok. Där kan man lätta hjärtat och även få uppmärksamhet i vem-mår-sämst-?-tävlingen... Jag kommer vinna tävlingen men hack i häl kommer jag ha henne.
På bilddagboken (bdb som alla "kidsen" säger) ska jag finna tröst, där ska jag lätta på hjärtat och folk ska ge mig fina kommentarer och (låtsas) bry sig. (Jag ska mata de skvallertörstiga). Vid artonårs ålder ska jag bli fjortis, det är dags nu.





Dagens bdb & emo melodi: Tokio hotel, Monsoon
Bilden: Jag och ewe är emo.


Kommentarer
Postat av: Ewe

emo <3

2008-11-22 @ 05:23:50
URL: http://ewve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0