I'm Judas but i like it

Idag har jag tittat på vuxentv, och nej jag menar inte porr. Med vuxentv menar jag fråga doktorn, go'kväll, uppdrag granskning, halv åtta hos mig och plus. Jag märkte även att det varit "tillfälliga avbrott" på både 1an och 4an idag! Katastrof! (hoppas bara att jag inte blir tant på förtid, fast i och för sig så kanske jag kan gå i pension, förtids-tant-pension eller nåt! det vore kanske inte helt fel?!)
Så det mest exalterande idag var när den äldre mannen (även kallat gubben), tandläkaren, i halv åtta hos mig hade dijonsenap i sin vaniljglass! Helt galet.  Eller vänta lite nu... var det kanske när den vinkunniga kvinnan i go'kväll sa att det är "lite crazy att välja glögg med vaniljsmak" ?







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0