Forget what's on your lips

     
     
Är det inte konstigt att dåliga saker kan vara så vackra?
Just idag tillägnar jag denna konstiga kärlek till oljeplattformer, för trotts alla problem de orsakar är de (eller kan vara) vackra. Fascinerande. Tänk att bo där, på en plattform mitt på havet. Det är i alla fall allt jag kan tänka på just nu, för allt det andra är för jobbigt. Du vet när man har en sån där dag då man inte vill att morgondagen ska komma. Och ändå har vi ledigt imorn! Borde alltså vara possitiv. Ska försöka, för hur mycket jag än vill så kan jag inte stoppa klockan.

     

"med det som var förr
det har jag lämnat kvar
det får vara glömt
det var något som var
jag har börjat tro
att det finns nåt mer
att en sån som jag
har någonting att ge"




Låten: Bo kaspers orkester, En dag att bli kär på

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0