Dansk-kväll i mitt hjärta

ÅÅH det blir en busy helg.
På fredag ska jag hämta glasögonen (äntligen), hämta id-kortet, få tillbaka min mobiltelefon (som har vart på reparation eftersom att knapparna gått i tu).
Och få min underbara sommarklänning. allt detta händer ju förstås också efter skolan. som innefattar gympa och läxförhör i median.
På lördag kommer massa människor på besök. Men framförallt ska jag ha Dansk-kväll med två kompisar.
Dansk-kvällar innebär att man äter pölse, dricker öl, lyssnar på typ olsen-brothers eller sanna salomonsen(stavas det så?) och såklart pratar sjukt dålig danska tills man kissar ner sig av asgarv.
Jag hade tänkt att jag skulle överraska dem med en super fräsh efterätt - glass med mosade kokosbollar i, sådär så att den där ägg-geggan nästan fryser men glassen (det måste även vara kokosbollar utan kokos...)
Och sen blir det söndag, då ska jag städa efter alla besökare, övningsköra och må lite illa efter gårdagen.

Vad ska du göra i helgen?

Kommentarer
Postat av: Alexis

haha låter kul, dansk-kväll hmmm kanske någont för mig;) nee vars XD!
jaa vad ska jag göra i helgen.. hmmmm.
Jag ska få "oväntat"besök som jag vet om, spela beachvolly på en plan som inte finns och äta glass som smältXD de e vad jag ska göra, sen blir det förstås lite plugg men de e sånt man får leva med;)! ha de gytt!!

2008-05-29 @ 18:28:40
URL: http://alexish.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0