Vem blir inte kall, naken o våt i en tom hall?

Tittade just lite på hej hej sommar, men fy vad dåligt det är när Sandra Dahlkulla (eller vad hon heter). Blir så besviken när man inte längre underhålls av barnprogram. På tal om barnprgram så fyllde min söta bror år idag. Hela fem år faktsikt.
Det var jätte kul att köpa paket igår. Hittade massa grejer. Varje gång jag går in i en leksaksaffär blir jag sex år igen. Hittar alltid saker till mig själv. Favoriten från igår blev en liten cheerleading-dress med pompoms i rött och vitt. En kopia från highschool musical. Nu vet jag vad det är jag ska klä mig i på mitt 18 års kalas. Kommer nog se ut som party-pinglan här nedanför!




Igår fick jag en himlans bra låt skickad till mig. Jag är en vampyr med markus krunegård. Jag blev lika förälskad i låten som avsändaren sa. Så nu uppmanar jag den stackare som läser min blogg att gå in på youtube och lyssna på låten.

"Toaletten spegeln. Jag har stirrat färdigt på den
O vem blir inte ful i sextio Watts ljus?
Toaletten duschen. Jag har gömt mig för sista gången i den
O vem blir inte kall naken o våt i en tom hall?
Somnar nollsju vaknar igen på natten. Somnar nollsju vaknar igen på natten
Jag är en vampyr. Jag suger och spyr. Låt mig komma in. Jag vill bli din"


Kommentarer
Postat av: Kris

Haha, vem kan inte älska den? ;) Nu tänkte jag ju berätta en sak, men det kom jag ju på att jag inte kan eftersom jag har snokare efter mig överallt. Och jag är ju lite paranoid ^_^

2008-06-17 @ 21:29:03
URL: http://omniashjarta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0