Drömmar är ganska fantastiska

Idag blev det jobba, jobba, jobba. Sen träffade jag emil. Vi bestämde att vi skulle göra nåt på avslutningskvällen. Måste vara det nördigaste som finns eftersom att alla andra ska ut och festa eller nåt. Vi skulle bara svulla och titta på Juno.
Det komer bli lite konstigt i sommar. Sista sommarlovet. Nytt jobb.
Undra hur det kommer bli när man kommer tillbaka. Minns ju hur det var i början av tvåan. Skitkonstigt. Så nu är det bara två månader kvar tills världen vänts upp-och-ned igen. Tills någon mer missförstår mig.
Imorn ska jag tömma mitt skåp. Sen ska jag jobba igen.
Får väl se om madde kommer imorn. Kommer ju inte träffa henne på några veckor nu.
I natt drömde jag om en som hette pierre tror jag fått det från kristiina eller nåt. Han var skitsmal, blek och hade jättelångt fett blont hår. Han såg ut som en smal version av guldlock (en supersöt hårdrockskille i min paralellklass). Han frågade i alla fall om vi skulle bada. Efter att vi gått till trollsjön förvandlades han till näcken (inte kondomen, utan den nakne mannen som spelar fiol i bäcken och förvandlar en).


Dagens melodi: Oasis, wonderwall

jordgubbar

Kommentarer
Postat av: Kris

Haha,knäppis, vilken dröm! xD

2008-06-11 @ 22:21:41
URL: http://omniashjarta.blogg.se/
Postat av: Madde

Vi måste faktiskt träffas snart tycker jag! :)

2008-06-29 @ 17:07:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0