Viktig fakta om mitt liv!

Ännu en bra dag... fick reda på att Elliot minor ska spela i sverige i december. Äntligen lite bra nyheter. Sen bestämdes det att det blir Backyard babies konsert i augusti. Och såklart way out west.
Sen vann sverige fotbollen mot grekland. Jag hatar ju egentligen sport men är faktist ändå ganska stolt över dom små kräken... haha. Fotboll är ju så sjukt bara. Alla bara slänger sig, snubblar och fälls, sen ligger dom små männen där i gräset och gråter bara för att få någon i det andra laget utvisad. Förundransvärt.
Juste jag fick utskällning av chefen här om dagen också... riktigt mysigt. Trotts detta ska jag jobba hela veckan det är nästan det som känns jobbigast. Sen är det ju sommarlov med. Snart.
Och till sist den där pojken med. Den lilla indiska mannen med det gulliga leendet.


Dagens låt: Gogol bordello, american wedding

ps
hångel-bilder är lika ute som sånna där fula bomullsbyxor med fast sydd kjol som man hade typ 98...
(bara så ni vet)

Kommentarer
Postat av: Kris

Vilken indisk man? O_o

2008-06-11 @ 22:22:59
URL: http://omniashjarta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0