Jag var lite mer kriminell tidigare

Ännu en bekännelse.
Jag älskar pojkband. Och då menar jag verkligen älskar. Stora som små, smala som tjocka. Allihop.
Men för mig är inte pojkband killar som sjunger ballader om kärlek och dansar till backstreet's back. Pojkband är alla band som enbart består av pojkar. Eller män som en gång var pojkar. Så är det.
Fez like them big, fez like them smal, fez like them all.
Några av mina personliga favoriter är backstreet boys (självklart), westlife,  good charlotte,  blink 182,  simple plan, finley, neverstore och många fler. Som du kanske märker består de av de typiska pojkbanden men även av små låtsas punk-rockare.

    
Finley                                   Sunrise avenue                Good charlotte

Några bilder från mina favorit konserter med mina favorit pojkband.

Musik: Misfits, Last caress

Kommentarer
Postat av: Alexis

Joo ja får hålla med dig om att endel "pojkband" faktiskt är rätt bra XD



"Everybody get up singing

1,2,3,4, Five will make you get down now

(Baby bring it on, bring it on now)

Everybody get up singing

1,2,3,4, Five will make you get down now"



Å nee ja kan inte texten i huvt, ja kopiera från google XD!



Happy holidays på dig:)!!

2008-06-25 @ 12:48:00
URL: http://alexish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0