Saturday I'm running wild

Första dagen på sommarjobbet. En jobbig dag (höhö). Har städat och tvättat staket. Och ätit en jäkligt äcklig lunch. Ska bli skönt att sova.
Kvinnan  jag  jobbade med idag har jobbat med att städa trappuppgångar i trettio år. Trettio år. Hur klarar man av det? Så kul kan det ju ändå inte vara.
Hoppas bara det blir bra väder imorn så att jag kan börja måla staketet.
Men nu är det bara två snabba dagar kvar och sen är det helg. Då händer det saker att se fram emot.


Dagens räddare: David Gray, Babylon

Kommentarer
Postat av: Kris

Fiiih! Jag saknar dig! Jag saknar just ALLt idag..t.o.m regnet

2008-06-25 @ 23:14:34
URL: http://omniashjarta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0