Kan inte få nog

Älska tv-serier, älska svenska tv-serier.
Jag är en av de många tonåringstjejer som följt andra avenyn. Men inte för att det är extremt bra utan snarare för att det är så patetiskt att man bara måste följa det. Sen är det dom där skådespelarna. De är verkligen inte bra "Jesus jag ska gifta, mig hör du det??", Hamza är en av dom värsta karaktärerna.
Det bästa med sådana serier är ju ändå att de visar alla moralkakor som finns i samhället. Typ homosexualitet, handikapp, utvisning, religion, droger, gravilitet, kriminalitet och mycket mycket mer.
Idag har vi inget i skolan så då blev det såklart att man tittade på skilda världar mellan tio och elva. Ojojoj vilken dramatik. Daniel fann idag att hans nya flickvän Emma var otrogen med en annan tjej. Nora och Tom hade ihop det. Och såklart lägger sig Rebecca i alla andras affärer.
Jag blev nog född för at bli en serie älskare. Den första serien jag såg var rederiet. Sen kom alla andra  riktigt katastrofala som vita lögner, nya tider och skilda världar. Jag kommer fortfarande ihåg hur jag stannade uppe och kollade på såpor fast jag inte fick.
De flesta andra i min ålder brukar älska amerikanska serier som oc, one tree hill eller gossip girl. Jag tycker nog faktist att intrigerna har samma i kvalité i dessa såpor som i de svenska. Det ända som skiljer dom åt är att bildkvalitén är grymt mycket bättre och att skådespelarna är så vackra att man får andnöd.

Man kan aldrig titta på för mycket tv ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0