I'm coming home again

Usch bloggen ser bedrövlig ut. Får väl sitta några timmar ikväll och fixa med den.
Imorn ska jag träffa personalen på mitt sommarjobb. Spännande
Idag var det barnkalas här hemma och för att underhålla mig själv letade jag upp en rolig hemsida.
www.clarkandmichael.com och tittade på en dålig film, the wilde girls. Med olivia newton john (för hon heter väl så) från grease som alla vet. Ååh vilken fin lite drama. Eller det beror ju på hur man ser det eftersom att dom sjöng några ganska fantastiskt dåliga sånger.
Nu ska jag i alla fall fixa fördigt min blogg.




Dagens låt: Kanye west och Chris martin, homecoming
"det finns en hip hop gud inom oss alla"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0