Help, I need somebody

Idag var en fin dag. Fast jag var helt seg hela förmiddagen. Jag hade precis börjat plocka i ordning bland mit organiserade kaos då Hanna sms:ade o frågade om vi skulle äta glass. Vem äter inte hellre glass än att städa? Jag sprang iväg. så det började med att vi åt glass men efter nån timme blev vi sugna på pizza. Så vi satte oss i parken och åt pizza. Det var rätt kladdigt men jäkligt gott.
Sen har jag fått en mindre kris. Vill verkligen gå på west coast riot eftersom att både Bad religion och The used kommer dit. Men jag antar att man måste ge upp sina drömmar ibland. Den här gången blev det för att jag inte har några vänner som är i närheten av intresserade.
Vill du gå med mig?
Men för att dränka mina sorger ska jag nu vräka i mig en STOR milkshake. Och sen blir det en titt på The groomsmen.


Dagens musik: The beatles, Help!
"When I was younger, so much younger than today,
I never needed anybody's help in any way.
But now these days are gone, I'm not so self assured,
Now I find I've changed my mind and opened up the doors.

Help me if you can, I'm feeling down
And I do appreciate you being round.
Help me, get my feet back on the ground,
Won't you please, please help me?"

Kommentarer
Postat av: Anonym

Säg rakt ut eller köp en nya parfym i present=)

2008-06-08 @ 23:38:05
URL: http://christoffersandqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0