Älskade, hatade - beroendeframkallande

Idag var jag och badade i trollsjön. Har aldrig fattat varför den heter så. Sjön alltså. 
Där var det massa ungdomar, usch nu kommer jag låta som en gammal tant, trots allt är jag ju bara några år äldre än dessa. Det var i alla fall så att jag nästan fick psykbryt på dessa ungdomar. Först skulle dom kasta varandra i vattnet och pratade om hur äckligt det var att fiskar sög dom på tårna. Sen sprang ju såklart tjejerna runt lite och skrek på grund av att killarna var "sååå dumma". Efter en kvarts väntan på att dom skulle gå gick dom. (tack gode gud)
Då börjar dom resterande ungdomarna prata om sina fett bra konsert besök. Tydligen älskade dom Håkan Hellström och Kent. Fast den ena tjejen var tuffast - hon gillade nämligen Broder Daniel. coolt va?
Sedan tog dom upp var sin cigarett, pratade lite om deras klassresa, hostade upp halva lungan. Sedan gick dom också!
Vad tråkigt det blev. När dom väl är där blir man ju galen men så fort dom går saknar jag det. Det mest intressanta för människan måste ju vara andra människor. Börjar man tjuvlyssna så blir man beroende helt enkelt.


image5

"it's just like a cigarette, nobody's really fooled
I don't want the truth, I wanna feel fucking cool"

Fort minor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0