Just det!

Så blev man vuxen i helgen. De arton åren är nu fyllda. Stor förändring. Myndig, dricka på krogen, betala för sjukvård och hyra porrfilm. Livet kan väl inte bli bättre än så?
Det bästa med födelsedagar är paket. Ja, sådan materialist är jag. Kärlek ger mig inte lycka, bara pengar och prylar.
Vanligaste fågan: Känner du dig mogen och ansvarsfull nu?
Är det så man ska känna när man blir vuxen? Jag kände mig mogen och ansvarsfull när jag fyllde elva. Jäklar det är nog snarare femtio jag skulle fyllt!



"Jag hatar mig själv, därför ska du också hata dig själv. Vi måste hålla ihop. Vi är inte värda bättre.
"

Kommentarer
Postat av: Alexis

Grattis sötnos:)!!

Hoppas du fick vad du ville:P:)

2008-07-10 @ 02:53:21
URL: http://alexish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0