Aldrig mer

Idag hade jag väldigt tråkigt på min lunchrast så jag gick på upptäcksfärd. Det är helt otroligt hur mycket äckliga saker dom sparar på. Kaffet som finns i personalrummet gick ut oktober 2007. Det kanske nödvändigtvis inte är så jätte äckligt men tänk då på det faktum att dom dricker ett år gammalt kaffe ur en kopp som aldrig blivit diskad.
I ena garderoben gömmer sig en samling ölburkar. Som en gång i tiden innehållt stark öl. Tänk va gött att ta sig en stor stark på lunchen eller varför inte frukosten?
Men får man verkligen det?

Och till sist denna oerhörda stank som exicterar i kontoret. Jag har nu upptäckt att den kommer från en garderob full av svettiga gubb-kläder. Det luktade så illa att jag höll på att trilla omkull när jag öppnade garderobsdörren.
Det är nu nitton dagar kvar. Sen aldrig mer, aldrig mer.

Bild bevis:
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0