Godnatt och lycka till

Den gamle gubben jag har som arbetskamrat kom tillbaka efter helgen och skulle berätta om sin spännande minisemester. Han hade varit på festival sa han. I Borlänge. Aha peace and love tänkte jag. Sedan sa han att just peace and love inte var så bra men jill johnsson var bra. Han sa att det var konstigt att peace and love hade så många band med sig eftersom att de bara släppt en skiva. Men han hade ju tjänat på att gå på festivalen eftersom att om man bara skulle se peace and love skulle det ju kosta cirka trehundra men nu fick han ju se massa andra band och ändå bara betala åttahundra.
Det visade sig tillslut att han trodde att peace and love var ett skrönande hårdrocksband och att resten var förband eller liknande. Men han la till att det var lite konstigt att det fanns så många scener. Jag bara satt där och höll med. Men sen var jag tvungen att gå in på toaletten och lägga ett asgarv.
Det är inte lätt för en äldre förvirrad man som kan absolut ingenting om musik eller kultur.
Men det är ju skönt med lite vardagsgarv.

Kommentarer
Postat av: Kris

haha,vilken sötgubbe!

2008-07-01 @ 21:27:05
URL: http://omniashjarta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0