Ibland gör man rätt, ibland gör man fel - lev med det

Idag har jag haft minnen som jagat mig. Inga trevliga, mysiga och glada minnen utan snarare sådana man helst vill glömma. Det var något som hände för cirka tio år sedan och har ändrat hela min barndom. Ett dåligt beslut kan man kalla det. Men man kan även kalla det ett misstag. Huvudsaken är kanske att man lär sig något av det. Rymm aldrig från dina känslor.
Det roliga var när jag senare läste mitt horoskop. Tiden läker många sår, men det dröjer nog en tid, innan du helt släppt tankarna på något speciellt ur ditt förflutna. Kanske kan man tyda mitt liv bland stjärnorna. Vem vet. (förmodligen är dock allt ett påhitt)

the scares are gonna heal
but they're never going away

Trudilutt: David Gray, Babylon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0