Att spränga brevlådor och kolla på porr är livet!

Så var det dags att klanka ner på någon. För idag är jag jäkligt irriterad, men inte på vem som helst utan nämligen Leif GW Persson. Jag känner inte Leif personligen som ni säkert förstår men efter det senaste jag sett av honom på tv, bland annat i nyheterna idag, så fick jag en bild av att han är en översittare. Denna tolkning är nog helt och hållet baserad på Leifs kroppsspråk och utseende. Så mycket kan jag nog ändå erkänna.
Så läste jag på aftonbladet att Leif GW Persson höll på att dö av sina matorgier (publicerades 2006). Han hade då gått ner ca 39 kilo men vad har hänt sen dess?  Han får ju andnöd av att bara prata. Kanske har han börjat med matorgier igen!
Och hur kommer det sig att man tar så stort på vad Leif har att säga? Visst han har ju erfarenheter (är väl typ proffesor i kriminologi!) , men lägger han inte näsan i blöt lite väl ofta?
Åh, det är så otroligt skönt att gå runt och vara irriterad på någon som inte har med ens liv att göra överhuvudtaget. Att flytta problemet och gärna göra det mycket större än det är! Då lever man.

Just de, för er som inte vet vem Leif GW Persson är:

Där fick han minsann lite fin publicering, inte sant? Och snygg är han ju med! Grrr

Bild: GT & Expressen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0