Follow the fellow who follows a dream

Det händer inte mycket i den lilla staden nu för tiden. Eller händer det alldeles för mycket? I vilket fall så hänger jag inte med längre. Orkar inte hänga med. Vill inte hänga med. Jag är trööt på det nu. På allt antar jag. Fast det är klart så länge jag inte vet vad jag vill, kan det bli svårt att förändra.
Men så kom jag på nåt idag. Nåt jag kanske vill! Får se hur detta kommer sluta!


Annars har jag väl bara ätit cocacola läppglans och polly idag. Gått runt i cirklar i skolan.
För dem som inte redan förstått det så blir det värst nästa vecka. Men det är väl så, man måste känna hur det är att vara vid liv ibland. Jag stressar alltså lever jag, eller var det "jag tänker alltså lever jag"?




Dagens låt: Finger twist & split, Cute is what we aim for

Kommentarer
Postat av: Emiiiil;)

Coca-cola läppglans!? det låter ju yummiie;)

2008-12-06 @ 11:37:56
Postat av: Madde

"follow the fellow who follows a dream", sjukt bra ;) Nästa vecka kommer inte bli stressig alls, jag förstår inte vad du pratar om ;p

2008-12-07 @ 17:06:38
URL: http://madelenej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0