Din parfym luktar skunk, vännen

Ett jobbigt ögonblick. Kinderna blir röda och man tittar bort. Känner att man bara vill sjunka genom golvet, ner i källaren och ut i intet. Kroppen pirrar och lemmarna kittlar.
Svårt att sitta still, snurrar på stolen. Händerna åker upp för att dölja ens konstiga min och röda ansiktsuttryck. Spänner tårna och håller andan, kanske hyperventilerar.
Och för vadå? Jo, nåt så gravallvarligt som bonde söker fru.
Jag skämms ihjäl helt enkelt. En timme av ren pina, varför jag inte stänger av tv:n beror förmodligen på att jag är tagen, stum och ja, kanske känner ett rus till och med .
Helt fullständigt total beroende, helt enkelt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0